Adz

Wednesday, August 18, 2010

Keje...Keje...

Hr ni dah masuk 8 hari dah pose, keje tetap berlambak jugak. Hari ni last persiapan untuk kempen keselamatan yang department aku anjurkan esok. Dengar bila sebut department aku anjurkan macam ramai je group yang terlibat dalam persiapan ni. Padahal program ni akulah yang planningnye...aku jugak yang buat preparation dan aku jugak yang kene buat semua skali. Dengar department macam besar dan ramai orang....tapi kat sini department aku cuma ada aku sorang je....aku lah bos dan akulah kuli...
So..kempen keselamatan ni adalah salah satu program tetap yang aku kene buat atas permintaan client jadi nak taknak kene lah buat sorang2. Dah lah keje jauh seberang laut, jauh dari family, jauh dari rumah tp nak buat camne keje..keje..
Semua persiapan rasanye dah complete kut...rasanye la. Poster tentang program dah ada dan dh tampal..email dah hantar kat sume..poster untuk kempen dah siap..kad yang nak bagi kat pekerja dah siap...pakej untuk presentation esok pun dah siap...huh lega rasanye...rasenye dah complete sumenye...
Alahai!....esok aku jugak yang nak kene buat ceramah pasal kempen ni...letih jugak keje camni. Keje sorang2 tapi seronok bila kita nampak hasilnye.





2 comments:

  1. semoga semua nyer berjalan lancar

    ReplyDelete
  2. bro keje SHO ker?
    Nampak mcm terlibat dgn line safety & health jer

    ReplyDelete